licznik kierowców:
338951

opis funkcji gokartsystem.pl
idealnego systemu dla twojego toru kartingowego



  • Unikalny system rejestracji klientów

      Klienci kupują na torze "kartę kierowcy" i od razu z niej mogą korzystać, obsługa toru nie musi nic robić poza sprzedażą karty i wprowadzaniem numerów klienta do przejazdu. klient razem z kartą otrzymuje krótką instrukcję aktywacji konta i rejestruje się w systemie samodzielnie w domu. istnieje możliwość ustawienia terminala do rejestracji kierowców w recepcji toru, ale nie jest to wymagane do korzystania z systemu. dzięki takiemu rozwiązaniu obsklienta jest szybsza i bardziej płynna.
      Karta kierowcy jest unikalna w systemie, dzięki temu klient może się nią posługiwać na wszystkich współpracujących z GokartSystem torach. Dzięki systemowi aktywacji e-mailem klient nie może podać fałszywych lub niezgodnych z prawdą danych, a pomysł kupowania kart powoduje mniejszą ilość bezużytecznych danych w systemie.


  • Aplikacja mobilna do systemu

      Aplikacja na telefony komórkowe oraz tablety jest obecnie na ostatnim etapie wdrażania. Dzięki niej kierowcy uzyskają dostęp do wszystkich informacji z torów w szybki i wygodny sposób na swojej komórce. Aplikacja obsługuje logowanie do panelu kierowcy, wyświetla wyniki, kalendarz i daje dostęp do systemu eventów oraz podglądu na żywo (LiveTime). Obsługa toru znajdzie tutaj "Panel toru" i będzie miała możliwość zarządzania właściwościami systemu w jeszcze prostrzy sposób.


  • Automatyka rekordów

      W systemie istnieje bardzo prosty do wdrożenia program automatycznie wyświetlający dane na stronach WWW współpracujących torów kartingowych. Wszystkie tory mają na swoich stronach zaawansowane tabele rekordów, nic nie muszą aktualizować i poprawiać, wszystko robi się samo. System generuje wiele informacji online i na bieżąco. Dzięki takim rozwiązaniom dostępny jest LiveView w internecie oraz wyświetlanie zawsze aktualnych rekordów toru w portalu PolskiKarting.com.pl. Praktycznie nie ma żadnych ograniczeń w dostosowaniu danych z GokartSystem do wyświetlania na zewnętrzych stronach internetowych.


  • System eventów, zawodów

      Dzięki systemowi można przeprowadzić każde zawody (nawet najbardziej skomlikowane) samodzielnie na swoim torze. System eventów zintegrowany jest automatycznie z LiveTime (na żywo na torze i w internecie), ogólnoposkim kalendarzem zawodów (dostępny na stronie, w aplikacji mobilnej i powiązanym z mailingiem automatycznym), portalem PolskiKarting.com.pl. System pozwala wybrać scenariusz zawodów. Możliwe jest przeprowadzenie dowolnej imprezy z dowolną ilością zawodników, a aplikacja automatycznie przydziela, losuje i ustawia odpowiednie biegi. Jest oczywicie możliwość przeprowadzenia zawodów zespołowych. Istnieje także unikalna możliwość prowadzenia tzw. przed-kwalifikacji (znacznie podnoszących wynik finansowy zawodów).


  • Integracja z portalem Facebook.com

      Każdy zarejestrowany kierowca może zintegrować swój profil w GokartSystem z najpopularniejszym portalem społecznościowym FACEBOOK. Wystarczy jedno kliknięcie i od tej pory po każdej wizycie na dowolnym (współpracującym) torze system automatycznie pochwali się za kierowcę jego wynikami na jego tablicy FB. Informacje na Facebook'u obejmują ustanowienie różnych rekordów, nazwę toru, bestlap z przejazdu, najlepszy czas danego kierowcy. Klienci bardzo chwalą sobie tą funkcjonalność.


  • Raporty i podsumowania e-mail

      System posiada wbudowany, profesjonalny program mailingowy. Po każdym przejeździe, kierowcy w nim uczestniczący otrzymują na swoje skrzynki e-mail wiadomości ze szczegółowymi wynikami biegu, dodatkowo do e-maila dołączana jest lista najlepszych czasów z dnia, miesiąca i rekordów toru. Każdy e-mail wysyłany przez system jest personalizowany dla toru, nadawcą jest dany tor kartingowy, w nagłówku jest logo toru i dane kontaktowe. System mailowy wysyła wiadomości w najnowszej technologi - z grafikami osadzonymi, bez załączników, bez treści "do pobrania", dzięki temu nie trafiają one do śmieci czy spamu. Dodatkowo na koniec każdego dnia, system automatycznie generuje podsumowanie i wysyła do każdego kierowcy, który był tego dnia na torze.
      System generuje i automatycznie wysyła także codzienne raporty do obsługi toru. W "Panelu toru" jest dostępne narzędzie do masowego wysyłania wiadomości e-mail, dzięki czemu właściciele mogą łatwo informować swoich zarejestrowanych klientów o promocjach, nowościach, wydarzeniach itp.


  • Program lojalnościowy

      System pozwala skonfigurować i obsługiwać w bardzo prosty sposób program wspomagania lojalnych klientów. Każdy tor może skonfigurować katalog nagród i uruchomić moduł samodzielnie. Program jest całkowicie zintegrowany z systemem i nie wymaga żadnej obsługi na codzień. System pozwala zarządzać nagrodami, generować raporty oraz wydawać nagrody kierowcom, którzy zgromadzili odpowiednią ilość punktów. Każdy kierowca ma wgląd do katalogu nagród i do informacji o stanie konta punktowego poprzez panel kierowcy i aplikację mobilną. Program lojalnościowy jest całkowicie sterylny i nie ma żadnej możliwości manipulowania czy oszukiwania systemu (nic nie rejestrujemy, nie dopisujemy, wszystko jest zautomatyzowane). Program można skonfigurować w połączeniu z systemem rabatowym (automatycznie naliczając ilość punktów pod względem rabatu) i z różnymi rodzajami prowadzonych na torze usług (np gokarty o różnej mocy).


  • Statystyki i raporty

      System, dzięki swojej unikalnej budowie, daje możliwość wygenerowania praktycznie dowolnego raportu, nieważne jak miałby on być skomplikowany. W Panelu toru jest przygotowanych kilka najczęciej stosowanych i używanych wykresów i podsumowań (z podziałem na dni i godziny, moce gokartów, rejestracje klientów). System pozwala także wyszukać i sprawdzić dane każdego zarejestrowanego klienta. Jest także możliwy pełny dostęp do wszystkich przejazdów na torze (z możliwością sprawdzenia czasu każdego okrążenia) od momentu wdrożenia systemu na torze. Zainstalowany jest także program garażu z możliwością filtrowania wyników.


  • Dostępność i niezawodność

      Całe serce systemu znajduje się poza torem. Wszystkie funkcje systemu dostępne są przez internet w dowolnym miejscu świata. Nie trzeba wyspecjalizowanych serwerów, maszyn czy innych kłopotliwych i drogich rozwiązań, co wpływa także na niezawodność całego systemu. Jeśli np. podczas zawodów zepsuje się komputer na torze, to wystarczy włączyć jakikolwiek inny i bez żadnej instalacji, wdrożenia obsługiwać cały system. Wyniki zapisane są na bezpiecznym zewnętrznym serwerze i są zawsze dostępne. Dodatkowo, wiele spraw można załatwić korzystając z aplikacji mobilnej na telefonie komórkowym.


  • Dostęp do dużych imprez kartingowych

      System od początku budowany był w sposób umozliwiający prowadzenie wielkich ogólnopolskich zawodów gokartowych. Każdy zarejestrowany kierowca może brać udział bez żadnych kłopotów i dodatkowych rejestracji w zawodach na wszystkich zintegrowanych torach, za każdym razem legitymuje się on swoją kartą i działają mu wszystkie funkcje systemu (e-mail, facebook, mobile, live). Obsługa toru nie musi się zajmować żadnymi formalnościami, zadziałją wszelkie mechanizmy systemowe, nazwisko i imie kierowcy pojawi się na tablicach na torze.
      Dzięki współpracy z Lubelską ligą Kartingową, firmą Rotax oraz portalem PolskiKarting.pl, GokartSystem jest w stanie zorganizować, poprowadzić i nadzorować ogólnopolską imprezą kartingową. Dzięki nowatorskim rozwiązaniom udało się przeprowadzić płynnie Puchar 5 Torów na pięciu różnych torach, z klasyfikacją indywidualną i zespołową oraz klasyfikacją wewnątrz miast. W imprezie wizięło udział ponad 130 zawodników z całej Polski. Planowane są kolejne imprezy o jeszcze większym zasięgu, więc GokartSystem jest przepustką do uczestnictwa.


  • System rezerwacji toru

      Jedyny taki system rezerwacji. Na razie wdrożony został on tylko na lubelskim torze CARTMAX. Dzięki niemu każdy zarejestrowany kierowca może dokonać sobie rezerwacji toru, a na stronie internetowej (www.cartmax.pl/rezerwazje) zawsze widać kiedy tor jest wolny a kiedy nie. Do systemu jest część administracyjne dla obsługi. Daje ona możliwość sprawdzenia, poprawienia rezerwacji na dowolny dzień oraz ręcznego dopisywania ich np odbierając telefon od klienta. System rezerwacji jest bardzo przejrzysty i użyteczny, pozwala pracownikom w każdej chwili sprawdzić dostępność toru i ewentualnie dokonać rezerwacji. Dodatkowo klienci także widzą kiedy przyjść na tor. Ta część systemu jest ciągle rozwijana i dostosowywana do potrzeb torów.



Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.